معرفی برنامه Scribd

معرفی برنامه Scribd

خرید اکانت scribd

اگر شما هم از اون دسته از افرادی هستید که به کتابخوانی علاقه دارید ولی به دلیل مشکلات زمان و مکان و حتی مالی نمی‌توانید کتاب چاپی را بخوانید پس در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بزرگترین کتابخانه الکترونیکی یا برنامه Scribd آشنا کنیم.

معرفی برنامه Scribd

خرید اکانت scribd
برنامه Scribd

برنامه Scribd به لغب‌های زیاد معروف هست ، بزرگترین کتابخانه الکترونیکی ، یوتیوب اسناد ، نتفلیکس کتابخوانی و… ، و در این برنامه بزرگ شما به بیش از 60 میلیون کتاب الکترونیکی دسترسی دارید بدون آن که بخواید وزنی حمل کنید و یا هزینه ای بابت هر یک از این 60 میلیون کتاب را پرداخت کنید و نیازی به کیف و یا این که همیشه دست شما باشد و دست شما را بند داشته باشد نیست شما این برنامه را در گوشی خود دارید و هر وقت فرصت کردید می‌توانید برنامه Scribd را باز کرده و به کتاب خواندن مشغول شوید.

در اپلیکیشن Scribd شما به کتاب و اسناد بیش از هزار ناشر بزرگ در جهان دسترسی خواهید داشت که از معروف ترین ناشران که در این برنامه کار می‌کنند می‌تواند

اپلیکیشن اسکرایبد کتابخانه ای از بهترین کتاب‌هاست که شما در آن به کتاب‌های صوتی ، اخبار ، مجلات ، اسناد و موارد دیگر دسترسی دارید. در این اپلیکیشن شما می‌توانید در انواع موضوعات مختلف کتاب بیابید و از وقت خود در هرجایی استفاده مفید داشته باشید.

در برنامه Scribd انواع ژانر وجود دارد این اپلیکیشن به صورت خیلی دقیق دسته بندی شده است که کاربر بتواند کتاب مورد علاقه خود را به خیلی سریع و به راحتی پیدا کنید.

از انواع ژانر های برنامه Scribd می‌تواند ژانر های زیر را نام برد: داستان ، اخبار ، زندگی‌نامه ، پیشرفت شخصی ، بهبودی فردی ،سرگرمی ، رمان ،سیاست ، داستان های عاشقانه و انواع مورد دیگر.

یکی از ویژگی های برتر اپلیکیشن Scribd بخش کتاب‌ها و اسناد درسی آن هست که در آن می‌تواند به کتاب ها و اسناد راهنما در رشته تحصلی خود دسترسی پیدا کنید

خرید اکانت scribd

وقتشو نداری؟ خب خلاصشو بخون

 

یکی دیگر از ویژگی برنامه Scribd خلاصه کتاب ها هست که اگر شما نمی‌خواهید کتاب های بزرگ را بخوانید و یا حوصله آن را ندارید ولی با این حال آن کتاب براش شما جالب هست و دوست دارید از محتوای آن بهرمند شوید .

یکی از ویژگی های دیگه این اپ نسخه اورجینال هست . شما با اپلیکیشن Scribd می‌توانید به نسخه اورجینال کتاب مورد نظرتون دسترسی پیدا کنید با هزینه بسیار پایین ولی اگر خواسته باشید نسخه چاپی این محصول را خریداری کنید اول این که هزینه آن زیاد خواهد بود دوم این که توی ایران موجود نخواهد بود.

تقویت زبان با برنامه Scribd

یکی از مزیت های اپلیکیشن Scribd تقویت زبان شما هست ، اینطوری دیگر شما نیازی نخواهید داشت به اخبار ، موزیک و یا هرچیز دیگر که از آنان جز افزایش مهارت یادگیری زبانتان بهره دیگری ببرید ، شما با این اپ می‌توانید هم دانش خود را در زمینه مور علاقه خود افزایش بدهید و هم زبان خود را تقویت کنید.

یکی از دیگر مزایای برنامه Scribd کتاب های صوتی آن هست که وقتی شما در شرایط مناسبی نیستید که گوشی در دست خود بگیرید و متمرکز خواندن بشوید میتوانید از نسخه صوتی آن استفاده کنید ، با این مزیت شما میتوانید در ماشین هنگارم رانندگی و یا هنگام دوچرخه سواری و یا هنگام ورزش کردن از این کتاب های صوتی استفاده کنید.

خرید اکانت scribd

چند ویژگی دیگر از اپیلیکیشن Scribd عبارتند از  :

دسترسی به 60 میلیون کتاب از جمله کتاب صوتی

دسترسی به مطالعات علمی و کتاب های درسی

لیست برترین کتاب های خوانده شده برنامه

امکان ذخیره کتاب های صوتی (E-book) ، کتاب های صوتی (Audiobook) و استفاده افلاین از آنها

امکان نشانه گذاری یا کامنت برای آن بخش (برای خود کاربر)

برای دسترسی به این کتابخانه باید عضو آن شوید.در اپلیکیشن Scribd در ثبت نام اولیه به شما 30 روز رایگان داده می‌شود و می‌توانید به تعداد از کتاب‌ها ، اسناد ، کتاب‌های صوتی دست پیدا کنید و پس از آن باید اشتراک ماهیانه آن را تهیه کرد و پس از خرید اشتراک ماهیانه دسترسی نامحدود و کامل به کل کتابخانه این برنامه بزرگ خواهد داشت.

برنامه Scribd برای گوشی‌های همراه در دو نسخه Android و IOS و در نسخه های رومیزی MacOS و Windows قابل استفاده است.

نتیجه :

برنامه و یا سرویس Scribd بزرگ‌ترین آرشیو کتاب‌های الکترونیکی و صوتی هست و اگر شما به کتاب علاقه‌مند هستید و همچنین دوست دارید زبان شما هم تقویت شود و همچنین دوست ندارید هر زمان که به خارج از خانه می‌روید بار اضافه‌ای حمل کنید و یا دوست ندارید وقت شما در هیچ جا حتی در صف‌ها به بطالت بگذرد اپلیکیشن Scribd را از دست ندهید.

شاید تهیه اشتراک از این سرویس به صورت قانونی سخت باشد و هزینه زیادی برای ما ایرانی ها باشد ولی در وبسایت اکانت پریموم شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری و با هزینه بسیار پایین تر از اشتراک قانونی آن را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

خرید اکانت scribd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *