اپلیکیشن memrise | دنیای آموزش زبان‌های مختلف

اپلیکیشن memrise | دنیای آموزش زبان‌های مختلف

خرید اکانت memrise

مقدمه:

با توجه به وضعت کنونی که کرونا روز به روز در حال پیشرفت هست و کلاس های حضوری بسیار کم هست و کلاس های غیر حضوری هم هزینه سنگینی دارد به نظر میرسید که تنها راه مقرور به صرفه برای یادگیری زبان اپلیکیشن های آموزش زبان هستند ، از طرف دیگر محدودیت زمان ندارید و هر وقت که دلتان بخواهید و در هرمکانی که بخواید میتوانید آموزش ببنید. حتما نمیدانید کدام اپ برای آموزش خوب هست؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یکی بهترین و وسیع ترین اپلیکیشن آموزش زبان آشنا کنیم.

معرفی Memrise :

خرید اکانت memrise

اپ ممرایز یک سرویس بسیار عالی برای یادگیری و آموزش 21 زبان برتر دنیا هست.این سرویس در سال 2010 تاسیس شد و اکنون بیش از 50 میلیون کاربر فعال دارد.

بیش بزرگی از منابع و محتوای این سرویس را زبان انگلیسی تشکیل داده که شامل 400 کلمه تافل و آزمون های مهم دیگر زبان انگلیسی.

آموزشات ممرایز چگونه است؟

سرویس memrise بعد از ثبت نام از شما سوالاتی می‌پرسد که متوجه علاقه شما بشود و بعد آن آموزشاتی مطابق علاقه شما گرآوری می‌کند، از طرفی دیگر با توجه به امکان به اشتراک گذاری مطالب در این سرویس مهیا هست کاربران هم می‌توانند مطالب آموزشی به اشتراک گذاشته تا بقیه هم بتوانند از آن‌ها بهره ببند. همچنین شما هم می‌توانید مطالب آموزش خود را به اشتراک بزارید و به پیشرف بقیه افراد کمک کنید.

این اپلیکیشن بیشتر بر روی لغات و تلفظ آنها تمرکز دارد پس اگر میخواید دایره لغات شما افزایش پیدا کنید اپلیکیشن درستی را انتخاب کرده اید.

آیا این اپ از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنید

خرید اکانت memrise

بله ولی به صورت کامل این برنامه فارسی سازی نشده و آموزشاتی هم که به زبان فارسی در آن وجود دارد تعداد بسیار پایینی هست،ولی امیدوارم این تعداد افزیش پیدا کند که افراد بیشتری بتوانند از آن بهره‌ ببرند

ممرایز یک اپ ساده است؟

ممرایز سوالات و آزمون هایی دارد که کاربر می‌تواند در انجام این سوالات و آزمون‌ها خودش را به چالش بکشد و ببیند چقدر پیشرفت کرده. که این یک مزیت بزرگ نسبت به بقیه اپ هایی هست که مثل فلش‌کارد به شما آموزش می‌‍‌دهند.

در سرویس ممرایز چه زبان‌هایی در دسترس هست؟

خرید اکانت memrise

در اپ Memrise اکنون 21 زبان در دسترس هست که شما می‌توانید با انتخاب این زبان ها به صورت پلکانی از ساده به پیشرفته زبان مورد نظر خود را می‌اموزید.

از محبوب ترین زبان های موجود در اپ ممرایز می‌تواند : انگلیسی ، ایتالیایی ، آلمانی ، فرانسوی ، ترکی و حتی عربی اشاره کرد.

خرید اکانت memrise

مراحل استفاده از ممرایز

در مرحله شما بعد از انتخاب زبان مورد نظر خودتان باید چندین جلسه رو انجام بدید و بتوانید امتیاز مورد قبول برنامه را بدست بیاورید تا بتوانید به سطح بالاتر راه پیدا کنید.

اگر در سنین پایین تر با فلش‌کارد تمرین می‌کردید پس آموزشات ابتدایی این برنامه برای شما زیاد تفاوتی نخواهد داشت.

ولی تفاوت این مورد با فلش کارت ها در این هست که به جای فلش کارت و عکس از تلفظ افراد استفاده شده،همچنین این در این اپلکیشن برای تلفظات از افرادی استفاده شده که زبان مادرشان همان هست.

بخش رایگان اپ Memrise

خرید اکانت memrise

سرویس Memrise هزینه ای ندارید و شما می‌توانید اکانتی در این سرویس ساخته و به یادگیری جملات و کلمات بپردازید که این یاگیری فقط شامل زبان انگلیسی نمی‌شود و شما می‌توانید به بقیه زبان های این سرویس هم دسترسی داشته باشید البته نه همه آن‌ها.

با توجه به متفاوت بودن علاقه‌ها و جملات شما در کنار یادگیری زبان از دیگر مهارت‌هایی هم بهره‌مند خواهید شد مثل ریاضیات و یا تاریخ و یا علوم و یا جغرافیا

بخش پریموم اپ ممرایز :

همونطور که گفتیم بخش رایگان این سرویس دارای محتوای زیادی هست و که خیلی چیز ها می‌توان یاد گرفت ولی بخش پریموم این سرویس هم از امکاناتی برخورددار هست که به سادگی نمیشه ازش گذشت.

از امکانات بخش پریموم می‌تواند به حالت افلاین و یا زبان های بیشتر و یا ویدیو هایی برای تلفظات و آموزشات بهتر اشاره کرد.

خرید اکانت memrise

مزیت های اکانت پریموم سرویس Memrise:

کاربران با رباط چت از طریق مکالمه هم آموزش ببیند.

فیلم هایی آموزشی از کسانی که زبان مادریشان همان است (مثلا انگلیسی زبان های اصیل)

فناوری انطباقی به این منظور هست که برنامه عملکرد شما رو بر اساس آموزشاتی که میبینید و همچنین تمرین و آزمون هایی که انجام میدهید ارزیابی و آموزشات شما را تغییر میدهد اگر نیاز به سطح بالا تر باشد در اختیار شما قرار میدهد و اگر هم نیاز باش سطح پایین تر را برای شما درنظر میگیرد.

و آماراتی که به شما میگویید چه زمانی چقدر آموزش ببنید تا بهره وری بهتری داشته باشید.

کاربران پریموم تمریناتی به نام تمرینات Difficult Word در اخیتارشان قرار میگیرد و این تمرین به آن این کمک را می‌کند که کلماتی و عباراتی که قبلا اشتباه گفتیده اید را دوباره تمرین کنید و یاد بگیرید.

نتیجه و سخن پایانی

ممرایز با توجه به ویژگی هایش یکی از بهترین اپ های آموزش زبان هست و با توجه به امکاناتی که در بخش رایگانی که دارد از بخش پریموم آن  هم نمی‌شود سرسری گذشت و به نظر می‌آید ارزش هزینه برای بخش پریموم را دارید.

پس با توجه به هزینه این سرویس تهیه آن نسبت به دوره های آموزشی بهتر است.

شما می‌توانید از لینک زیر به صفحه خرید این محصول در فروشگاه ما وصل بشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *