معرفی Kill Ping | تجربه یک بازی لذت بخش بدون لگ!!!

معرفی Kill Ping | تجربه یک بازی لذت بخش بدون لگ!!!

خرید اکانت kill ping

اگر شما جز افرادی هستید که بازی های آنلاین بازی می‌کنید بی شک به بالا بودن پینگتون برخوردید و با این مشکل دسته و پنجه نرم کردید و به فکر چاره افتادید و حتما هم بعضیا گفتند که با استفاده از وی‌پی‌ان این مشکل حل می‌شود،ولی اونقدر ها هم وی‌پی‌ان کمک شما نمی‌کند، یعنی وی پی ان کمک می‌کند ولی زیاد نه، پس اگر این موضوع خیلی اعصابتان را خورد کرده و نمی‌توانید بازی های انلاین را به طعم دلتان بازی کنید نگران نباشید چون ما قرار است سرویسی به شما معرفی کنیم که پینگ شما را به صورت شگفت انگیزی کاهش می‌دهد.

معرفی Kill Ping :

خرید اکانت kill ping

سرویس killping یک برنامه ساخت هنگ‌کنگ است که برای گیم ساخته شده که در بازی های آنلاین پینگ را کاهش میدهد،همچنین این سرویس از سرور های اختصاصی که در سراسر جهان دارد برای سرویسی دهی استفاده می‌کند که بین ارتباط کاربر با سرور بازی وقفه ای ایجاد نشود.

مزیت این ویژگی این هست که شما را مستقیم به سرور بازی متصل می‌کند و جلو وقفه و مراحل اضافی اتصال را میگیرد.

اگر توجه کرده باشید وی پی ان اول شما را به سرور وی پی ان وصل کرده و بعد به سرور بازی متصل می‌شود ولی در این مورد تاخیری در اتصال ارتباط و همچنین دریافت داده ها ایجاد می‌شود.

حتما این سوالو دارید که واقعا این عمل میکنه ؟

خب در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع روشن بشود برایتان

خب همانطور که گفتیم این سرویس مانور قویی روی در از بین بردن تاخیر بین سرور بازی و کاربر داده است و هدف این سرویس هم فقط همین مورد هست که این تاخیر را از بین ببرد.

همچنین این سرویس قیمت بسیار مناسبی دارد نسبت وی پی ان ها که بخواهیم از اون استفاده کنیم برای کاهش پینگ.

سرویس kill ping دارای 100 سرورو و همچنین 30 شهر می‌باشید که دست کمی از وی پی ان ها ندارد و می‌توان روی آن حساب باز کرد.

وظیفه سرور های این سرویس این هست که دیتا های بازی را در سرور های اختصاصی بدون وفقه به سیستم کاربر برسانند تا از تاخیر جلوگیری شود.

دسترسی به تمام سرور ها :

یکی از ویژگی های برنامه Kill Ping این است که شما هر اشتراکی رو که تهیه کنید باز هم به تمامی سرور های این سرویس دسترسی دارید و می‌توانید بهترن سرور رو برای خود انتخاب کرده و به بازی بپردازید و از آن لذت ببرید.

برنامه Kill Ping تا چند درصد پینگ را کاهش میدهد:

سرویس kill ping با سرور هایی که دارد و قدرت بالا این سرور ها به شما کمک می‌کند تا پینکتان تا 60درصد کاهش پیدا کند.

نکته : این مورد توسط ما تست نشده و برای هر کشور و برای هر اینترنت متفاوت هست.

شما می‌توانید هرچقدر که بخواهید بین سرور های kill ping سویچ کنید و به هر سرور که بخواهید وصل شوید.

تنظیمات اتوماتیک بخش سرور های این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به سرعت اینترنت ، کشور و چند موارد دیگر ، سرور منتاسب شما راه پیدا کرده و وصل می‌شود.

آیا امکان قطع شدن هست :

با توجه به گفته خود kill ping ضمانت 99 درصدی می‌کند که هیچ یک سررور هایش از کار نخواهد افتاد و بازی شما قطع نخواهد شد و شما می‌توانید 7 روزه هفته را 24 ساعته از این سرویس استفاده کنید!!!

با توجه به این ویژگی ها واقعا kill ping ارزش تهیه رو داره.

راحت آسان استفاده کنید

رابط کاربری kill ping بسیار ساده هست و هر کس می‌توانید این برنامه را در سیستم خود راه اندازی کند و به بازی بپردازد ، همچنین اگر کاربر نداند که کدام سرور برای سیستم و اینترنت او مناسب هست ویژگی انتخاب سرور مناسب به او کمک کرده و به بهترین سرور متصل می‌شود.که همین ویژگی خودش کمک زیادی به کاربر می‌کند که دیگر کاربر دنبال سرور مناسب نگردد.

همچنین سرعت اتصال به سرور ها هم یکی از دلایل رضایت‌مندی کاربران این سرویس هست که در عرض چند ثانیه به سرور مورد نظر متصل می‌شود.

بدون هیچ تبلیغاتی :

همانطور که قبلا در مقاله قبلی گفتیم که وی‌پی‌ان های رایگان دارای تبلیغات آزار دهنده هستند. همچنین این امکان وجود دارد که این وی‌پی‌ان ها در هنگام تماشای تبلیغات اطلاعات شما را مورد سرقت قرار بدهند.

ولی در kill ping این مورد نیست و این سرویس بدون هیچ تبلیغاتی امکانات سرویس خود را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در پایین لیست بازی هایی که سرویس kill ping از آنها پشتیبانی می‌کند را ذکر میکنیم:

Overwatch

Fortnite

ARK: Survival Evolved

Destiny 2

FIFA 2017

Doom 4

CS:GO

League of Legends

Dota 2

World of Warcraft

Battlefield

Team Fortress 2

Minecraft

همچنین اگر بازی شما جز این لیست نیست نگران نباشید شما می‌توانید بازی خودتان را هم به برنامه اضافه کرده و از آن استفاده کنید.

نتیجه و سخن پایانی :

خب تا اینجا فهمیدیم که kill ping خیلی بصرفه تر از وی‌پی‌ان هست و همچنین کمک زیادی هم در بازی های انلاین به ما ‌می‌کند ولی یک مشکلی که در این سرویس هست این سرویس فقط برای ویندوز هست و شما نمی‌توانید از این سرویس در گوشی های همراه و یا سیستم عامل مک استفاده کنید.

ولی به نظر من ارزشش رو دارد که از این سرویس برای بازی های آنلاین استفاده کند.همچنین جای هیچ نگرانی نیست برای تهیه این اکانت چون فروشگاه ما اکانت این سرویس را برای شما کاربران عزیز وبسایت اک پرو موجود و آماده سفارش کرده است.

از لینک زیر می‌توان وارد بخش خرید این محصول در فروشگاه ما بشوید.

 

به دلیل مشکلات فنی این اشتراک دیگر کرک نمی‌شود.

خرید اکانت kill ping

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *