معرفی سرویس gaia

معرفی سرویس gaia

خرید اکانت gaia

حتما شما هم با شنیدن حرف هایی که درمورد مثلا بشقاب پرنده یا حادثه بیگ بنگ تئوری و موارد دیگر می‌گفتند کنجکاو شدید و دلتان می‌خواد بدونید که واقعیت دارد یا خیر یا به یوگا علاقه دارید؟ یک خبر خوبی براتون دارم ،توی این مقاله قراره سرویسی معرفی کنیم که درمورد همه این موضوعات ویدیو و مقاله میسازد. پس با ما در وبسایت اک پرو همراه باشید تا این سرویس بزرگ را به شما معرفی کنم.

|خرید اکانت gaia|

معرفی Gaia :

Gaia یک شرکت (اسم قبلی اون Gaiam بوده است) ، یک سرویس استریمینگ آنلاین بین المملی هست در موضوعات علمی و یوگا. که برند اون Gaiam TV بوده است که در سال 2016 به Gaia تغییر کرده.

موضوع و چهار چوب محتوای این وبسایت ساخت ویدیو و نوشتن مقالاتی درمورد یوگا ، روانگردان ها (همون دارو های مثل وید و…) و علوم شبه(حرف و گفته هایی که تایید نشدن مثلا دیدن بشقاب پرنده و امثال اینا )  هست.

تاریخچه:

تاریخچه اولیه:

خرید اکانت gaia

شرکت gaiam در سال 1988 توسط جیرکا ریساوی در بولدر ، کلرادو تاسیس شد. که بعد به gaia تغییر کرد که معنی gaia به نظرم بشه خدای زمین و این چرت و پرتا که یکی از خدایان یونانی بوده والا من هم سردرنمیارم 😐

در سال 2001 این شرکت با شرکت کالیفرنایی به نام Real Goods Solar  ترکیب شد.

در سال 2003 این شرکت سهام 50 درصدی Leisure Systems International رو خریداری کرد.

در سال 2005 ، گایام  دارایی های رسانه‌  GoodTimes Entertainment و Jetlag Productions رو بدست اورد.

در سال 2007 گایام  2 سایت Lime.com و Zaadz.com رو برای این که در دنیا بیشتر دیده بشه خریداری کرد.

تاریخچه اخیر شرکت گایا:

در سال 2011 شرکت GaiamTV رو راه اندازی کرد ، یک سرویس استریمینگ برای ویدیو های یوگا، مدیتیشن و مبحث های علمی. و در ساال 2015 شرکت نام این سرویس رو به Gaia تغییر داد.

در سال 2012 ، گایام ی شرکت تولید و توزیع DVD رو از Universal Music Group Distribution خریداری کرد که زیر مجموعه شرکت Vivendi بود ، و اونو با Gaiam Vivendi Entertainment ترکیب کرد

Gaiam Vivendi Entertainment سیستم تلویزیونی گایام هستش.

در ژوئن سال 2019 ، gaia مبحث هایی رو به صورت پخش زنده شروع کرد که شروش در داشنگاه لوئیزویل بود. این پخش های زنده به 185 زبان کشور های دنیال ترجمه و همزمان پخش میشه و در این پخش های زنده سخنرانان برجسته ای مثل Gregg Braden  ، Caroline Myss ، Bruce Lipton و Graham Hancock سخنرانی میکنند.

|خرید اکانت gaia|

دسته بندی وبسایت gaia :

خرید اکانت gaia

همانطور که توی عکس می‌بینید وبسایت گایا دارای چندین بخش هست از Yoga گرفته تا series که در آن سریال‌های علمی قرار می‌دهد، همچنین این دسته بندی ها دارای دسته بندی های مربوط به خودشون هم هستند مثلا بخش Yoga  دارای 5 نوع دسته بندی دیگر هست

Gaia از چه دستگاه هایی پشتیبانی می‌کند

خرید اکانت gaia

بعد از خرید اکانت gaia شما می‌توانید از گایا در هر دستگاهی که بخواهید استفاده کنید. از تلویزیون گرفته یا گوشی و لپ تاپ.

وبسایت گایا چه سیستم عامل هایی را پشتیبانی می‌کند؟

وبسایت گایا ازویندوز10 : در مرورگر های گوگل کروم ، فایرفاکس و Microsoft Edge پشتیبانی می‌کند و در این مرورگر ها شما به راحتی می‌توانید از وبسایت گایا استفاده کنید بدون هیچ مشکلی

در MacOS X :همچنین از گوگل کروم ، فایرفاکس و اپل سافاری پشتیبانی می‌کند.

در گوشی های همراه IOS و Android : هم شما می‌توانید از مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید. همچنین این وبسایت در مرورگر های اختصاصی این سیستم عامل ها یعنی Apple Safari و samsung browser قابل استفاده است.

|خرید اکانت gaia|

اشتراک‌های سرویس Gaia:

خرید اکانت gaia

سرویس گایا دارای 3 نوع اشتراک هست : ماهیانه ، سالیانه ، live Access که در پایین مزیت ها و تفاوت هرکدام را می‌گوییم:

پلن ماهیانه: که به قیمت 11 دلار و 99 سنت هست به شما امکان دسترسی به همه دوره ها خواهید داشت ولی از چند ویژگی مثل FMTV که مربوط به عادات سالم ما می‌شود و یا به مجله های سلامت قبل همچنین دسترسی نخواهید داشت.

پلن سالیانه : در این پنل شما می‌توانید از تخفیف خوبی بهرمند بشد به طوری سالیانه برای شما 99 دلار هزینه خواهد داشت و همچنین دسرتسی به دومورد FMTV و مجله سلامت را خواهید داشت.

پلن Live Access : بهترین و بزرگ ترین پلن این سرویس هست ولی خب با توجه به قیمت آن کمتر کسی آن را تهیه می‌کند.این پلن با قیمت 299 دلار ارائه می‌شود. ولی به شما این دسترسی را می‌دهد که با برترین و خبره ترین اساتید در ارتباط باشید، همچنین می‌توانید توی گروه‌‌های انلاین سوالات خود را مطرح کرده و از بازخورد و دانسته های هم دانشجویان خود بهره‌مند بشوید.

نتیجه و سخن نهایی :

در پایان باید بگم که گایا یکی از بهترین مربیان یوگا و مدیتیشن محسوب می‌شود، و اگر شما هم به دنبال یوگا و یا علم هایی مثل حادثه بیگ بنگ تئوری هستید پس بدون هیچ معطلی اکانت gaia را تهیه کرده و از واقعیت این حادثه ها مطلع بشید.

حتما سوال هم شده است که با این قیمت دلار و این قیمت پلن ها هزینه سنگینی هست و نگران شده اید ولی باید بگویم اصلا جای نگرانی نیست و وبسایت اک پرو بستری فراهم کرده که شما کاربران عزیز به راحتی به خرید اکانت gaia با بهترین قیمت همراه با گارانتی طلایی بپردازید.

|خرید اکانت gaia|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *