آموزش گرفتن آیپی ثابت در فیلترشکن NordVPN

آموزش گرفتن آیپی ثابت در فیلترشکن NordVPN

آموزش گرفتن آیپی ثابت NordVPN و دسترسی به سرور های بیش از 60 کشور!

قطعا بیشتر از ماها دوست داریم درآمد دلاری داشته باشم! و به فکر این هستیم که به سراغ ترید برویم! خب وبسایت و برنامه بایننس به آیپی های متداول حساس هست! پس یا باید VPS خریداری کنیم که همون سرور مجازی هست؛ یا باید VPN یا فیلترشکن رو خریداری کنیم.
از آنجایی که بایننس نیازمند آیپی ثابت هست باید فیلترشکنی استفاده کنیم که آیپی ثابت داشته باشد. در بین تمام فیلترشکن‌هایی که استفاده می‌کنیم تنها یک گزینه هست که می‌توان آیپی ثابت یک سرور مشخص را دریافت کرد. آن هم NordVPN هست.
در ادامه همراه ما باشید که با هم نحوه گرفتن آیپی ثابت NordVPN را یاد بگیریم!

وارد شدن به اکانت NordVPN

اگر هنوز اکانت NordVPN خود را تهیه نکردید میتوانید از لینک زیر به فروشگاه ما رفته و سفارش دهیم

برای خرید اکانت NordVPN با ضمانت دائمی اینجا کلیک کنید.

برای خرید از طریق پشتیبانی آنلاین تلگرام و یا اینستاگرام به لینک های پایین مراجعه کنید.

برای وصل شدن به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

برای وصل شدن به پشتیبانی اینستاگرام اک پرو اینجا کلیک کنید.

 

اولین کار این هست که نرم افزار NordVPN را نصب کرده و اکانت خود را وارد نرم افزار بکنید. آموزش نصب و وارد کردن اکانت خود در نرم افزار NordVPN را در مقاله قبلی توضیح دادیم.

برای مشاهده آن مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اگر در ورود به نرم افزار NordVPN مشکل دارید یا به عبارت ساده‌تر هنگام ورود به برنامه NordVPN با ارور failed to connect مواجه می‌شوید می‌تواند با مراجعه به مقاله زیر آن مشکل را حل کرده.
حل مشکل failed to connect | مشکل ورود به اکانت در نورد وی پی ان
آموزش گرفتن آیپی ثابت NordVPN در هر دو دستگاه کامپیوتر و گوشی یکی هست ولی هردو را آموزش می‌دهیم.

آموزش ویدیویی گرفتن آیپی ثابت NordVPN

آموزش گرفتن آیپی ثابت NordVPN در ویندوز.

آموزش گرفتن آیپی ثابت NordVPN در اندورید.

 

مقاله پیشنهادی

آموزش نصب OpenVPN برای NordVPN

توضیح کلی نحوه عملکرد آیپی ثابت NordVPN


اگر وقتی فیلترشکن NordVPN متصل می‌شود به بخش وسط آن توجه کنید متوجه عملکرد این VPN خواهید شد.
در اینجا شما اسم کشور و یک حرف که حالا هرکس هر اسمی بخواهد روش می‌گذارید؛ یکی می‌گوید هشتگ ، یکی می‌گوید مربع ، حتی یکی می‌گوید نردبان!!! خب حالا از شوخی بگذریم. در ادامه این حرف یک عددی زده است. نکته همینجاست!!!
شما برای گرفتن آیپی ثابت به اسم کشور و به شماره آن نیاز دارید. مثلا شما برای تماس گرفتن با یک خانه و یا شرکت مشخص به شماره آنجا نیاز دارید! خب این کاملا مشخص هست که شما هم برای گرفتن همان آیپی که قبلا گرفته اید به شماره سرور آن آیپی نیاز دارید.
خب این یک توضیح کلی بود از نحوه عملکرد این VPN.

فرمول گرفتن آیپی ثابت NordVPN

خب حالا ما چطور آیپی یک سرور مشخص را بگیریم؟ خب شما برای گرفتن آیپی یک سرور مشخص به بخش سرچ یا همان جستجو برنامه می‌روید و بعد در آنجا باید ساختار زیر را پیاده کنید! اسم کشور و بعد یک فاصله و بعد حرف # و بعد شماره سرور. یا به صورت ساده تر ]اسم کشور #عددسرور[.
مثال : turkey #22.
تبریک!!! شما به راحتی تونستید آیپی سرور شماره 22 کشور ترکیه را بگیرید. و هربار که بخواهید همین آیپی را بگیرید همین عبارت Turkey #22 را در سرچ یا همان بخش جستجو برنامه سرچ می‌کنید. و برای شما می‌آید.
حال شما اگر بار اولتان هست که می‌خواهید از NordVPN استفاده کنید و هنوز سروری را برای خود انتخاب نکرده‌اید، فقط عبارت ]اسم کشور #[ را نوشته و بعد تمام سرور‌های آن کشور برای شما نمایش داده خواهد شد و شما یک سرور را برای خود انتخاب می‌کنید و عدد آن را به خاطر می‌سپارید که دفعات بعدی به همان سرور متصل شوید.
حال به سراغ نحوه گرفتن آیپی ثابت در نسخه ویندوز و اندروید می‌رویم.
نکته: نحوه گرفتن آیپی ثابت در تمام سیستم عامل ها مثل هم هستند.

ویندوز.

راه اول


وقتی وارد برنامه NordVPN در نسخه ویندوز شدید. صفحه بالا به شما نمایش داده خواهد شد. همانطور که گفتم برای گرفتن آیپی ثابت به بخش سرچ مراجعه میکنیم. و بعد در آنجا اسم کشور را می‌نویسیم و بعد حرف # را می‌گذاریم و بعد همه سرور‌های آن کشور برای ما نمایش داده خواهد شد . حال ما یک سرور را انتخاب کرده و به آن متصل می‌شویم.

راه دوم

آیپی ثابت NordVPN
راه دیگر گرفتن آیپی ثابت در سیستم آن هست که کشور مورد نظر خود را در لیست سمت چپ پیدا کرده و 3 نقطه‌ای که در رو به روی آن هست را بزنیم.بعد از آن یک پنجره کوچکی باز می‌شود و بعد در بعضی از کشور‌ها می‌توان شهر را انتخاب کرد. و در پایین آن می‌توان سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آن درصد ها چی هستند؟!

قطعا برای شما سوال خواهد شد که درصد کنار سرور‌ها چی هستند؟ آنها نشان دهنده ظرفیت سرور‌ها هستند؛ اگر توجه کنید سرور‌هایی که درصد آنها 100 هست کم رنگ هستند و قابل استفاده نیستند. پس سرور هایی را انتخاب کنید که نه درصد خیلی پایینی داشه باشند نه درصد آن خیلی بالا بشد.
دلیل این که سرور‌‌هایی را که درصد خیلی پایینی دارد انتخاب نکنید این هست که شرکت NordVPN بعد از مشاهده و بررسی این سرور‌ها ، سرور هایی که استفاده آنها کم هست را حذف کرده. و اگر شما آن سرور ها را انتخاب کنید و NordVPN آن سرور را حذف کند ؛ دیگر نخواهید توانست به آن سرور متصل شوید و باید سرور دیگری انتخاب کنید و این باعث می‌شود که از سمت بایننس اخطار تغییر آیپی دریافت کنید.

وصل شدن سریع تر به سرور قبلی

پس از آن که به سرور متصل شوید، در پایین سرچ بخشی به نام Recents وجود دارد که در آنجا سرور‌هایی که اخیرا به آنها وصل شدید را نمایش می‌دهد. این بخش به شما کمک می‌کند که به راحتی بتوانید به سروری که قبلا وصل شدید، وصل بشد. به عبارت دیگر یعنی دیگر نیاز نباشید هی به قسمت سرچ رفته و یا به قسمت کشور مربوطه و دنبال سرور مورد نظر خود بگردید.

نسخه گوشی (اندورید)

در گوشی وقتی شما وارد NordVPN می‌شوید صفحه پایین را به بالا بکشید بخش کشور ها نمایش داده خواهد شد. ولی شما به بخش سرچ نیاز دارید. بر روی سرچ که بزنید وارد صفحه سرچ می‌شوید. و در آنجا همانطور که گفتیم اسم کشور و بعد یک فاصله و بعد حرف# را بزارید تا سرور ها نمایش داده شود؛ اگر شماره سرور را می‌دانید شماره سرور را هم وارد کنید تا مستقیم به همان سرور برسید و بهش متصل شوید.
حال روشی وجود دارد که هی شما دردسر وارد کردن اسم کشور و حرف # و… را نداشته باشد.

راه‌حل راحت وصل شدن

شما وقتی سرور خود را انتخاب کردید انگشت خود را روی آن نگه دارید تا با پیغام زیر مواجه شوید.
این پیغام می‌گوید که یک شورتکات یا یک میانبر از این سرور برای شما در صفحه اصلی گوشیتان ایجاد کند و اگر شما بزنید Add این سرور به صفحه اصلی شما اضافه می‌شود و از آن به بعد هر وقت که اینترنتتان را وصل کنید و بعد بر روی این سرور بزنید خود برنامه مستقیم وارد NordVPN می‌شود و به همان سروری که انتخاب کردید وصل می‌شود.

سخن پایانی

تمام!!! تبریک می‌گوییم شما به راحتی توانستید از NordVPN آیپی ثابت بگیرید! حال با خیال راحت به بایننس برید و برای خود معاملات پر سودی رقم بزنید!
امید معاملات پر سودی برای شما!
حتما برای ما نظر خود را درباره آموزش ثبت کنید. اگر سوالی دارید و یا بخشی را متوجه نشدید در بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید تا تیم اک پرو شما را راهنمایی بکند!

برای خرید اکانت NordVPN با ضمانت دائمی اینجا کلیک کنید.

برای خرید از طریق پشتیبانی آنلاین تلگرام و یا اینستاگرام به لینک های پایین مراجعه کنید.

برای وصل شدن به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

برای وصل شدن به پشتیبانی اینستاگرام اک پرو اینجا کلیک کنید.

 



نسخه اورجینال

نسخه اورجینال روی ایمیل شما بوده و به به صورت دلاری پرداخت میشود. برای خرید به صورت ارز دیجیتال از فروشگاه استفاده کنید و برای خرید به صورت ریالی به پشتیبانی تلگرام و اینستاگرام

 


نسخه کرکی

کرکی روی ایمیل شما نیست و قیمتش خیلی خیلی پایین تر از نسخه اورجینال هست. برای خرید به صورت ارز دیجیتال از فروشگاه استفاده کنید و برای خرید به صورت ریالی به پشتیبانی تلگرام و اینستاگرام

53 thoughts on “آموزش گرفتن آیپی ثابت در فیلترشکن NordVPN

  1. من همین کار و انجام دادم درسته هشتگ و شماره درسته ولی تو سایت iplocation.net هربار یه ای پی رو میزنه و ای پی تغییر میکنه ولی لوکیشن همونجاست

    1. شما اگر در گوشی هست به قسمت تنظیمات برنامه برید و بعد به بخش VPN protcol و در اونجا OPENVPN UDP رو انتخاب کنید.
      در سیستم شما به بخش تنظیمات برید و بعد به خش Auto connect در اونجا VPN protcol هست بزارید روی OPENVPN UDP دست به هیچی نزنید فقط همون پروتکل رو تنظیم کنید

      1. سلام وقت بخیر
        نورد غیر اورجینال سرویسی دارید که بشه روی دو دستگاه استفاده کرد ؟ مثلا یک گوشی و یک لب تاب ؟

  2. سلام
    یه سوال دارم میشه لطفا راهنماییم کنید
    نورد وی پی ان آ پی کشور کلمبیا رو هم ثاپورت میکنه؟

    1. وقت بخیر ، من اینکارو کردم یعنی تنظیماتم رو همون بود از اول ولی هر از چند گاهی یهو آی پی اون هشتگو عوض میکنه / اینو چیکار کنم ؟

      1. هیچ راهی نداره ایپی اخرش اگر عوض میشه مشکلی هم نداره .ولی کشور های که مطمئنه یکی اندولزی یکی فرانسه ، ترکیه و چند کشور دیگه که ایپی رو کامل عوض نمیکنه این کشور ها.

  3. سلام داداش آقا من طبق آموزش شما پیش رفتم توی کامپیوتر و با مثلا شماره #170 وصل شدم آیپیمو یه جا نوشتم آخرش بود 190 بعد قطع کردم و دوباره به همون #170 وصل شدم اما اینبار آخر آیپی شد 168 ( اما بقیه عدد هاش همونه فقط آخرش عوض میشه هر دفعه که قطع وصل میکنم ) مگه نباید آیپی ثابت همیشه عددش ثابت بمونه ؟/

    توی تنظیمات هم OpenVPN UDP هست چک کردم

    میشه کمک کنی ؟؟

  4. سلام وقت بخیر
    من نورد وی پی ان دارم با ای پی ترکیه میرفتم یدفعه قطع شد و دیگه ای پی ترکیه برام وصل نمیشه مشکل چیه بنظرتون

  5. سلام
    بنده دیروز اکانت خریدم
    امروز کلا سایت شما بالا نمیاد…
    علتش چیه؟
    مشکل چیه؟

      1. سلام . وقتی میخام vpn nord رو connect بشم ،اینترنت رو کامل قطع میکنه. و vpn هم وصل نمیشه

        1. شما اگر در گوشی هست به قسمت تنظیمات برنامه برید و بعد به بخش VPN protcol و در اونجا OPENVPN UDP رو انتخاب کنید.

          در سیستم شما به بخش تنظیمات برید و بعد به خش Auto connect در اونجا VPN protcol هست بزارید روی OPENVPN UDP دست به هیچی نزنید فقط همون پروتکل رو تنظیم کنید

  6. باسلام ببخشید من وی پی ان رایگانی گیرکرده همیشه انگلیس ولادت میزنه یک‌ساله اینطوره مشکلی نداره همین؟واگه این نباشه وی پی دیگری بزنم باتنظیم انگیس ولندن بزنم ایرادنداره

  7. ببخشید قاطی نوشته هميشه انگلیس و لندن منظورمه…واگه وی پی قطع شد وپی دیگری با انگلیس و لندن بياره که ایراد نداره؟

  8. سلام
    عدد آخر آی پی‌معمولا عوض میشه
    خب این واسه تریدر ها مشکل ساز میتونه بشه
    چطور این مشکل رفع میشه
    من از سایت اصلی نورد وی پی ان خرید کردم

    1. نه اون مشکل ساز نیست خیالتون راحت من خودم چند ساله کارم اینه و یکی از دوستام مدرس ارز های دیجیتاله و میگه مشکلی ایجاد نمیشه راحت باش.

      1. من به یه شبکه وصل میشم ولی هر بار ip متفاوت نشون میده از اون گذشته هربار که log in میکنم به صرافی
        صرافی ایمیل میزنه که ip تعغیر کرده
        راه حل چیه ؟

  9. من nordvpn رو از سایت nord دانلود کردم و پلن یکساله رو هم از سایت nord خریداری کردم.
    وقتی از طریق سرور یک کشور مثل سوئیس کانکت میشم و وارد سایت myip.ms که میشم،لوکیشن من رو کشور انگلستان نشون میده.
    یا وقتی که به سرور آلمان وصل میشم؛سایت myip.ms لوکیشن من رو کشور آمریکا نشون میده.
    دلیلش چیه و چجوریه که این فیلتر شکن آی پی ثابت باز هم بصورت غیر ثابت عمل میکنه!!!

    1. سایت myip.ms بدرد نمیخوره بهترین سایت whoer.net/ هست. و بعدم شما اگر کنارش ی فیلترشکن دیگه کانکت داری خو معلومه اینطوری میشه.

  10. سلام،من ای پی ثابت یه فیلتر شکن داشتم از دیروز قطع شده نمیتونم وارد بشم اگه اینجا ای پی ثابت بگیرم میتونم همون شماره ای پی قبلی وارد کنم که بایننس اخطار بهم نده؟

    1. سلام
      نورد بوده؟ اگر نورد بوده بله میشه شما از هرجا اکانت بخری و اگر شماره سرور اون کشوری که بهش وصل میشدید بدونید میتونید وصل بشید.

  11. سلام سایت های مختلف ip ثابت رو فقت برای 5 کشور دارند چرا نمی شود برای کشورهای دیگر رو داشت. میگویند فقظ امریکا انگلیس هلند فرانسه المان

    1. سلام اره این هم فقط چند تا کشور ایپی ثابت داره ولی خب ما با زدن شماره سرور به اون ایپی همون سرور دسترسی پیدا میکنیم.
      باز حالا این روش ما ریسک هایی هم داره مثلا نورد میتونه بزنه سرور شما رو خاموش کنه . یا مثلا ایپیش رو کلا عوض بکنه که اینا خیلی مشکل ساز نیست شما چند روز وارد حساب بایننس یا هر صرافیه دیگه نمیشید و بعد از اون سرور یا کشور عوض میکنید.

  12. سلام. لطفا بفرمایید منظور از گارانتی روی اشتراک بسته های وی پی ان ثابت چیه و به چه درد میخوره؟
    اگه همراه اشتراک خودمون نخریم چه مشکلاتی به وجود میاد؟

    1. دیگه مهم نیست چون تمامی اکانت ها فرق کرد و با ضمانت دائمی ارائه میشه و هیچ اکانتی بدون ضمانت ارائه نمیشه.

  13. سلام وقت بخیر من وی پی ان با ای پی ثابت هلند open vpn را دارم تو صرافی کوکوین الان میتونم از شما نورد وی پی ان بخرم با ای پی هلند یا امکانش نیست ؟ یه موقع صرافی حساس نشه

    1. خب دیگه این مشخصه دیگه همون آیپی رو به شما نمیده ، مثل این میشه که برید اتاف های دو خونه مثل هم باشه ، مثال بهتری بزنم مثل این میشه که شما ی شماره از ایرانسل دارید و برید به همراه اول بگید که عین این شماره میخوام 😐 (حالا نیاید بگید ترابرد چون همچین چیزی توی وی پی ان وجود نداره 😂😂😂)

    1. شما اگر در گوشی هست به قسمت تنظیمات برنامه NordVPN برید و بعد به بخش VPN protcol و در اونجا OPENVPN UDP رو انتخاب کنید.
      در سیستم شما به بخش تنظیمات برید و بعد به خش Auto connect در اونجا VPN protcol هست بزارید روی OPENVPN UDP دست به هیچی نزنید فقط همون پروتکل رو تنظیم کنید

  14. سلام وقت بخیر
    تمام کارایی که گفتی رو انجام دادم
    Auto connect روی always هست
    Protocol هم روی udp هستش
    اما باز نت گوشی رو خاموش میکنم و از برنامه میام بیرون و دوباره میرم داخلش میبینم آی پیم تغییر کرده قبلا عدد اخرش تغییر میکرد الان اکثر وقت ها تمام عدد ها تغییر میکنه دلیلش چیه چرا ثابت نیست

  15. سلام وقتی نورد رو خانوش میکنیم،نیازی هست قبلش از صرافی خروج بزنیم یا نه؟اگه کیل سوئیچ فعال کنیم مشکلی پیش میاره یا نیازی نیست فعال باشه

    1. سلام خدمت شما. اصلا نمیدونم کجا هست ولی خب اگر میخواید تست کنید در تلگرام به من پیام بدید که اکانت رایگانی در اختیارتون بزارم که تست بزنید.

  16. سلام وقت بخیر ببخشید چجوری کییل سویچ رو فعال کنیم برای گوشی؟من چند تا ویدیو دیدم گزینه کییل سویچ داشتم و فعال کردن ولی برای من نیستش
    وی پی ان رو هم از سایت اصلی گرفتم

    1. اگر گوشیتون انگلیسی هست به مسیر زیر برید

      Settings > Connections > More connection settings > VPN. NordVPN the Always-on VPN
      در فارسی هم میشه تنظیمات > اتصالات > تنظیمات اتصالات بیشتر > VPN> و بعد روی اون چرخ دنده کنار ایکن نورد وی پی ان میزنید > و بعد VPN همیشه فعال رو فعال میکنید.
      بعد از اون تیک block connection without vpn فعال کنید که اصلی ترین مورد برای کیل سویچه ، در فارسی هم مسدود کردن اتصالات بدون VPN نوشته شده.

  17. سلام منم نسخه اصلی نورد رو دارم با اکانت خریداری شده تمام سرورهاش سه آی پی داره که بعد قطع و وصل فقط عدد آخری یک عدد کم و زیاد میشود به هیچ وجه دقیقا آی پی ثابت نمیده شما مثلا سرور 1551مونترال کانادا رو انتخاب کن عدد آخر میاره 100 بعد قطع و وصل میشه 101 بعدش 102 بعدش شاید دوباره بشه همون 100 که اول زدی من الان مجبورم سرورمو همش قطع و وصل کنم تا آی پی خودمو بده

    1. پوریای عزیز ، اصلا نیاز نیست که دقیقا همون آیپی رو بگیری.
      رقم اخر آیپی اهمیتی نداره. و فرق بکنه هیچ مشکلی پیش نمیاد. 4 ساله دارن همه استفاده میکنن و خداروشکر هیچ مشکلی واسه هیچکس پیش نیومده. و در ادامه هم امیدوارم پیش نیاد.
      شمام الکی خودتو اذیت نکن ی بار چک کن اگر فقط عدد اخر فرق کرد برو به صرافی راحت بدون هیچ مشکلی.

  18. سلام ایپی ثابت همان ایپی اختصاصی هست که فقط برای من است یا خیر اگر خیر لطفا بگویید چطور از ایپی اختصاصی استفاده کنم و امکانش وجود دارد اصلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *